ADV TOP
ADV LEFT

Den 8

Po bolesti hlavy už ani památka, cítím se dobře, jak je to při zánětu ledvin jde. Dnes jsem si experimentálně ke snídani dala ovocné smoothie s kokosovým olejem. Fungovalo to, zasytilo mě to úplně pohodlně až do oběda. Takže – k ovoci to chce olej, hm.

Den 9

Ráno se probouzím svěží, už mi nedělá vůbec problém dívat se na "zakázané" jídlo. Na sladké vůbec, ale vůbec nemám chuť, což je neuvěřitelná změna. Měla jsem předtím úplné nájezdové nálady a fyzickou potřebu sladkého. Kafe už taky nepotřebuji pít. Odpoledne si dělám zelený čaj a je mi fajn. Ještě necvičím, stále beru antibiotika – jinak jsem měla v plánu tento druhý týden (nebo jakmile přejde tak carb flue) začít k tomu všemu cvičit.


Den 10

Zdá se, že sacharidová chřipka je definitivně za mnou.

 

Den 15

Dnes oslava narozenin. Krize! To mě umučí! Nejen, že je kolem spousta šíleného jídla, ale já jsem v jednom kole a nestíhám se najíst. Dělala jsem piškotový dort s jahodami a šlehačkou, osvědčená kombinace. Nemůžu se ubránit dojídání zbytků dortu po dětech, je mi líto to vyhodit – i když jinak nedojídám a nemívám s vyhazováním problém. Ale zbytky té úžasné šlehačky, piškotu, jahod a želatiny mě nenechávají chladnou. Ano, a večer mě bolí žaludek. Moc moc. Slibuji, že už to neudělám! Au. Au. Au. Na vlastním těle zažívám, co se mnou dělá zjevně pšenice – uvědomuji si, že co jím podle whole30, naprosto zmizelo nadýmání, pocity plnosti žaludku apod. Jím spokojeně do sytosti, s dobrým pocitem po jídle, který trvá a trvá a trvá :-D. Nikdy by mě nenapadlo spojovat nadýmání s rohlíkem, nebo piškotovou bábovkou či těstovinami.

Den 18

Rána, kdy musím připravovat snídani dětem i sobě, jsou náročná. Ať už si dělám vajíčka se zeleninou nebo ovocné smoothie, obojí vyžaduje čas a přípravu a když tu není muž, nezbývá na mě čas. Naštěstí je víkend a nikam se neženeme, tak v klidu zasedám ke snídani, až je smečka najedená a spokojená. K obědu je boloňská se špagetami, já jsem si dala stranou mleté hovězí a mám ho s lilkem a sušenými rajčaty – božské! Večer jsem vůbec necítila hlad, když jsem si šla o půlnoci lehnout, uvědomuji si, že jsem nevečeřela. Vlastně ne úplně – při chystání večeře dětem jsem si jako záchranu nasypala do hrsti kešu ořechy. Že by mě tak zasytily?

Den 19

Dnes jsem se konečně pokusila udělat si vlastní majonézu. Wow! Je to úplně jednoduché! Stačí vejce, olej, sůl, citronová šťáva, trochu čisté hořčice. Tyčový mixér. 30 vteřin. Hotovo.  Konzistence úžasná, krémová, luxusní. Jen ten avokádový olej bylo šlápnutí vedle – je to hnusnýýýý, ble. Příště to udělám podle doporučení z blogu – s obyčejným olivovým, žádný extra virgin. A bod pro mě – slavili jsme další narozeniny a neochutnala jsem dort. Ne, že bych neměla chuť, ale mám ještě v živé paměti tu bolest žaludku po minulé oslavě.

 

Po 3 týdnech už s whole30 nemám skoro problém – najela jsem na rutinu, znám potraviny, které jsou OK. Vypořádala jsem se s novou skladbou jídelníčku a zjistila, že mi velmi vyhovuje. Váha jde stále dolů – viditelně, a to mě těší. Cítím se velmi dobře a začínám se zamýšlet nad jídlem celé naší rodiny a zejména dětí. Jak jim mohu změnit jídelníček, aby jedly spokojeně a dobře? Obejdou se moje děti bez rohlíků? A bez buchet? Bez těstovin s kečupem? Tak nad tím se teda budu muset zamyslet. Mužovi se moje stravování líbí, ale nemá prozatím morál nastartovat a naskočit.





Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Zpět nahoru
Poslední diskuze
    Poslední příspěvky
      Poslední komentáře
        © 2009 - 2013 Baby-Cafe.cz, všechna práva vyhrazena.

        Partnerské odkazy