ADV TOP
ADV LEFT

jak ušít kapsovou plenku, plenku vše-v-jednom?

diskuse starší 5ti let včetně přehledových

Moderátoři: Trixl, Sykorka, Zuzajda, Klaris

Nástěnka
Editace práv pro nástěnku
Napište uživatelské jména, které mají mít právo upravovat tuto nástěnku (vždy jeden uživatel na řádek).
U uživatelského jména není rozlišována velikost znaků.
Administrátoři a moderátoři mají právo pro úpravy vždy.
Tato diskuse je zapadlá, již do ní nikdo nepřispívá. V případě potřeby však lze diskusi oživit zasláním nového příspěvku. Tuto funkci používejte prosíme s rozmyslem, váš problém zde již pravděpodobně byl podrobně prodiskutován.
Příspěvekod Kobylkalucni » čtvrtek 30. říjen 2008, 22:17
Jsem nováček, všechny vychytávky kolem látkovek teprve nějak vstřebávám, tak se omlouvám za možná stupidní dotaz. Jdou ušít látkové kalhotky tak, aby se pak už nemusely dávat svrchní kalhotky? Např. spodní vrstva flanel, ještě blíž zadečku savé jádro a na to všechno rovnou přišitý fleec? Nebude to propouštět vlhkost, když mají kalhotky společné švy? A taky jestli je nutné savé jádro ke kalhotkám přišívat, pokud se pouze vkládá nemá snahu cestovat? Nebo se na to šije nějaká speciální kapsa? Napadly mě 4 patentky - do každého rohu jeden- bez cestování a snadné schnutí k tomu :) . Doufám, že dotazů najednou není příliš moc, opravdu v tom mám guláš :D

*zařazeno
Kobylkalucni
Krafařka
Krafařka

750 příspěvků
30. říjen 2008
Příspěvekod Maxik » čtvrtek 30. říjen 2008, 22:30
Zkus pohledat něco na téma kapsovky (vkládá se sací jádro) nebo all in 1 (všechny potřebné vrstvy sešité k sobě). Prodávají se hotové a minimálně kapsovky si holky občas i šily.
Maxik
Diskutérka
Diskutérka

2871 příspěvků
21. září 2006
Ocelové srdce republiky - 400m od Odry, 300 od dálnice, 200 od nádraží a 100 od fabriky
Příspěvekod Hanele » čtvrtek 30. říjen 2008, 22:31