ADV TOP
ADV LEFT

omezování doby pobytu ve školce

Moderátor: Katest

Nástěnka
Editace práv pro nástěnku
Napište uživatelské jména, které mají mít právo upravovat tuto nástěnku (vždy jeden uživatel na řádek).
U uživatelského jména není rozlišována velikost znaků.
Administrátoři a moderátoři mají právo pro úpravy vždy.
Tato diskuse je zapadlá, již do ní nikdo nepřispívá. V případě potřeby však lze diskusi oživit zasláním nového příspěvku. Tuto funkci používejte prosíme s rozmyslem, váš problém zde již pravděpodobně byl podrobně prodiskutován.
Příspěvekod Blanka » pátek 11. květen 2007, 19:32
Ahojky holky, jsem na mateřské, ale chtěla bych aby malá chodila do školky na celý den. Já studuju a když chodí jen na dopo, tak toho času moc nemám, navíc ona sama tam chce být s dětma. Jenže v naší školce je jaksi zavedeno, že pokud je matka na mateřské, tak jí dítě nevezmou na celý den. Chtěla jsem se vás zeptat, je to ve vašich školkách taky běžné opatření? Díky Blanka
Julinka 12/2008, Štěpán 7/2006, Aňa 8/2003
ObrázekObrázekObrázek
Blanka
ZRNKA tým
ZRNKA tým

4038 příspěvků
21. září 2006
JV Morava
Příspěvekod Euka2 » pátek 11. květen 2007, 19:35
Ahojky Blanko,

to je asi věc každé školky, jak si to udělá. Já jsem taky doma s cca 2 letou dcerou a Adámek (4 roky) chodí na celý den a nikdo nic neříká.

papa VABE (Veronika Adámek a Berunka Ema)
Euka2
Žvatlalka
Žvatlalka

100 příspěvků
21. září 2006
Praha 4
Příspěvekod Verunka » pátek 11. květen 2007, 19:35
Myslím, že tohle asi běžné opatření nebude.

Rodičák bereš na to druhé mimi, tak bych prostě žádala ať je tam na celý den. Nechápu co je jim do toho, že jsi doma na mateřské, tak ti dají dítě domů ve 12 hodin? A ještě řekni, že platíš za celý den. Tak to by byla fakt síla.
Verunka 11.6.2004
Kačenka 17.3.2008

Šárka 27.8.1982
Milan 25.10.1978
Verunka
Žvatlalka
Žvatlalka

274 příspěvků
27. září 2006
střední čechy
Příspěvekod Mart » pátek 11. květen 2007, 19:36